Nejčastější dotazy
Jak zboží objednat?
Na úvodní stránce (kam se dostanete třeba kliknutím na logo) se dostanete mezi nejčastěji objednávané produkty z našeho internetového obchodu. Přes obrázek se prokliknete na výrobek, který byste chtěl(a). Pak kliknete na tlačítko vložit do košíku a nyní stačí už jen vyplnit adresu.
Kdy zboží dorazí?
Pokud objednáte do 15:00, tak následující pracovní den. Pokud později, dorazí jen o jeden den déle. V okamžiku, kdy zvolíte zaslání peněz převodem na účet, ušetříte tak za poštovné, ale doručení se změní z 24 hodin na 48 hodin vzhledem k tomu, že čekáme na připsání platby na náš účet. (Což neplatí pro zákazníky využívající FIO Banku, u které probíhájí platby v reálném čase a když zboží objednáte a hned zaplatíte, my o tom okamžitě víme a hned jej odesíláme.)
Je potřeba se někde registrovat?
Ne. Nesbíráme informace o našich zákaznících a snažíme se chránit jejich osobní údaje, proto se u nás neregistrují zákazníci, pouze vyplní adresu, zboží odešleme a nikde dál osobní údaje nevedeme.
Jak budu informován o stavu zásilky, když nejsem registrovaný?
Při objednávání je každý zákazník vyzván k zadání telefonního čísla a emailu, na email dostane informaci hned po objednání (souhrn objednávky) a pak podruhé v okamžiku, kdy je zboží předáno dopravci (i s číslem zásilky) a zdarma totéž chodí i jako SMS na mobil.
Jste s naším eshopem spokojeni?
Jak jsme velmi rádi, to je totiž náš cíl - mít jen spokojené zákazníky. Můžete to dát vědět i ostatním například na nezávislých fórech jako je Heuréka.